Jaha.

Vi är fyra trötta flickor som skrattat och simmat hela dagen. Vi är trötta, och lite trötta på Matbloggen med. För det är inte så många som uppdaterar. Men jaja.
Vi har skrattat mycket idag. Som alla dagar. Idag skrattade Emilia, Emma och Josefin åt hur jag uttryckte mig när jag tappade min inplastade macka på skolans dammiga golv. Lustigt.
Sedan har vi varit i Åby simhall i Mölndal och blivit tvingade att simma 1000 METER i en 25-metersbassäng tillsammans med våran älskade jättemysiga klaSS MMHH<3 Fast nej. Alla sparkade på varandra eller skvätte vatten i ansiktet som man svalde omedvetet. Några fuskade och simmade inte alla, busbus! Jag slog bakhuvudet i kanten tre gånger.
Livräddningen. Hjälp! Jag gjorde den inte. Jag kom inte ned till botten. Jag är inte värd att finnas längre, så är det. Ja.
Hämta en docka från 2 meters djup. Men vem klarar det efter att gympaläraren liknar bassängen vid min mors livmoder? Att jag borde klara detta, som har simmat inne i moderslivet 9 månader? Nej! Jag har inte längre någon navelsträng som ger nig syre!
Efter simningen duschade vi länge, och som den förvirrade person jag är råkade jag smeta in tvål i håret istället för på min kröpp.
Efteråt hade vi ännu ett konditionspass. Någon kampsportsaerobicsgrej som ingen orkade.
Godkväll, ha det bra alla osynliga låtsaskompisar som läser denna blogg eftersom förmodligen ingen annan gör det!
/Sofia
PS: Mackorna vi åt idag var mycket goda. Innehöll någon sorts sallad. DS

Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha, jag hörde det när du tappade mackan där i korridoren! xD

2012-04-17 @ 16:40:02
Postat av: Sofia Helgesson

HAHAHAHAHAHAH jag gjorde något jättekonstigt ljud som jag inte ens kommer ihåg!

2012-04-17 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0